THAJSKÉ MASÁŽE - nově v salonu

31.01.2012 13:04

Vítejte ve světě thajských masáží, kde čas je jen pojem a rovnováha a harmonie je cestou k Vašemu Já.

V únoru jsme pro Vás připravili zaváděcí ceny na všechny thajské masáže -30 % sleva. Vyberte si z široké nabídky thajských masáží v našem salonu Weekend ZDE. Můžete vybírat z mnoha typů thajských masáží od tradiční přes aroma masáž s esenciálními oleji až po masáž pro těhotné. Všechny thajské masáže provádí zkušená a profesionální masérka Ayu z Bali.

 

Svět každého z nás se dělí na čtyři elementy - Já, věci a lidi okolo mne, přírodu a čas. Náš život se vyvíjí na základě vnějších vztahů mezi těmito elementy a vnitřních vztahů uvnitř těchto čtyř prvků. Nejdůležitějším z nich je Vaše Já. Bez vyrovnané a pokojné mysli si nemůžeme nalézt kladný vztah k lidem, blízkému okolí a prohráváme souboj s časem. Naší snahou je pomoci Vám objevit cestu k Vašemu Já. Odpočinkem, uvolněním, dobitím ztracené energie a přeměnou vnitřní krásy ve vnější ve Vás otevřeme pozitivní náhled na svět okolo nás i soulad s plynoucím časem.
V naší práci vycházíme z původních thajských principů chápání systému péče o tělo v jeho úzké vazbě na stav mysli a jeho harmonickým spojením. Krása lidského těla a tváře roste s uvolněným a povzneseným stavem ducha.

—————

Zpět



Zeštíhlující kalhoty Sveltesse Šola masáží Sensualité